Presentación Institutu Asturies 2030

Asturies foi siempre un territoriu de munchu dinamismu social y políticu, xenerador d’idees y llaboratoriu de polítiques dende les instituciones que nun siempre llegaron a bon fin (ehí ta la reconversión industrial y minera o l’esfarrapamientu del mediu rural). Pesie a vivir nuna sociedá inquieta, enraigonada y esmolecida pol territoriu, la realidá ye que bien de veces caminóse a ritmu d’improvisaciones y intereses más minoritarios que xenerales.

De la constatación d’esta realidá naz l’Institutu Asturies 2030, dende’l que se quier abrir espacios de reflexón y comunicación dende los que trazar n’Asturies una estratexa social, territorial, económica, política, cultural y medioabiental anovadora, sostenible y digna de ser un referente estatal y internacional nun plazu rondando l’añu 2030.

L’Institutu Asturies 2030 y una de les sos primeres actividaes, la Universidá de Primavera, van presentase esti vienres 2 de xunu a les 18 hores nel Muséu Barjola de Xixón (1ª planta, cai Trinidad 17). La presentación va a facela’l sociólogu y ensayista César Rendueles, presidente del Institutu Asturies 2030, que va tar acompañáu de Laura Tuero, coordinadora de la iniciativa; Diego Díaz, ún de los organizadores de la Universidá de Primavera, y Ana Chicano, del ámbitu de la educación y integrante del Conseyu Asesor del Institutu.

Presentación Institutu Asturies 2030

Asturies siempre ha sido un territorio de gran dinamismo social y político, generador de ideas y laboratorio de políticas desde las instituciones que no siempre han llegado a buen puerto (véase reconversión industrial y minera o desmantelamiento del medio rural). A pesar de vivir en una sociedad inquieta y con arraigo y preocupación por el propio territorio, la realidad es que en muchas ocasiones se ha caminado a ritmo de improvisaciones e intereses más minoritarios que generales.

De la constatación de esta realidad nace el Insitutu Asturies 2030, desde el que se pretende proporcionar espacios de reflexión y comunicación que contribuyan a adoptar en Asturies una estrategia social, territorial, económica, política, cultural y medioambiental innovadora, sostenible y digna de ser un referente estatal e internacional en un plazo próximo al año 2030.

El Institutu Asturies 2030 y una de sus primeras actividades, la Universidá de Primavera, se presentarán el viernes 2 de junio a las 18 horas en el Museo Barjola de Xixón (1ª planta, calle Trinidad 17). La presentación correrá a cargo del sociólogo y ensayista César Rendueles, presidente del Institutu Asturies 2030, que estará acompañado de Laura Tuero, coordinadora de la iniciativa; Diego Díaz, uno de los organizadores de la Universidá de Primavera, y Ana Chicano, procedente del ámbito de la educación e integrante del Conseyu Asesor del Institutu.